donderdag 26 september 2019

Wenkbrauwpotlood of poeder

Wenkbrauw pennen, wenkbrauwmascara en wenkbrauwpotloden. Voor 20u besteld: morgen in huis. Bestel snel bij Boozyshop! Alle wenkbrauwpotloden vind je op beslist. Bekijk nu de mooiste wenkbrauwpotloden.


Ontdek ons ruime assortiment online, meer dan 400.

Dat kan met wenkbrauwpotlood en wenkbrauwpoeder. Maar wat is nou het verschil, en welke is het beste voor jou? Perfect op een droge ( poeder )basis, op een foundation of op een vettige huid zie je de streepjes die je zet nauwelijks en zal de kleur ook sneller vervagen. Je kan met wenkbrauwpotlood streepjes zetten die lijken op.


Zeer goeie potlood en poeder. De potlood maakt fijne lijntjes net alsof je extra haartjes krijgt. De poeder zorgt ervoor dat je de kale plekken tussen je wenkbrauw in kan kleuren.


Nadat je dit heb gedaan ziet het er natuurlijk uit.

Zo krijg je matte, egale wenkbrauwen die de show stelen! Met de potloodzijde geef je je wenkbrauwen vorm en definitie. Vervolgens gebruik je de poederstift om je wenkbrauwen natuurlijk op te vullen.


Ik besloot dit potlood te bestellen vanwege de smalle punt en het niet hoeven slijpen. Volle, verzorgde wenkbrauwen omlijsten je gezicht en brengen je gelaatstrekken in evenwicht. Als je leert hoe je een wenkbrauwpotlood moet gebruiken, kun je je wenkbrauwen de vorm geven die je wilt, of ze nu te. Indien u lichte of dunne wenkbrauwen heeft kunt u ze bijtekenen met een wenkbrauwpotlood of wenkbrauwpoeder. Over het algemeen geldt dat een poeder een natuurlijker effect geeft dan een wenkbrauwpotlood.


Daarbij is het belangrijk om altijd een kleur te gebruiken die dicht bij uw natuurlijke haarkleur ligt. Ik heb er binnen maand tijd verbruikt. Ik wil ook graag een poeder proberen, maar kan geen geschikte kleur vinden. Van nature ben ik blon maar kleur mijn haar met henna. Inkleuren doe ik nu met een blond wenkbrauwpotlood , dat gaat nog als ik mijn wenkbrauwen heb geverfd.


En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Dan wordt je bestelling gratis. Uitgebreid aanbod make-up voor wenkbrauwen van Yves Rocher. Gratis cadeau bij elke bestelling.


Vergeet in alle hectiek jezelf niet.

Er zitten een lichte as kleurige poeder en een donkerbruine poeder in. Als ik de poeder gebruik moet ik wel een aantal keer per wenkbrauw met het kwastje poeder opnemen. Hij is zeker niet slecht gepigmenteer maar gewoon net iets harder. Het fijne hiervan is wel dat je bijna geen last hebt van fall out.


Rated van de door Marga uit Heel handig onderweg Vanwege werk ben ik vaak onderweg, en dit potlood is perfect voor on the go met het preciese potlood en het licht vervagende poeder dat voor gedefineerde en toch natuurlijke wenkbrauwen zorgt. Het enige minpunt is dat het poeder vrij snel op schijnt te zijn. Ik gebruik zelf altijd een potlood of een poeder en dan in een vrij lichte kleur. Dit doe ik omdat ik het over mijn eigen wenkbrauw haartjes aanbreng en daardoor word de kleur intensief en donker genoeg voor mij.


Mocht ik plekken hebben waar geen haargroei zou zitten dan zou het te licht van kleur zijn. Hoe gebruik je een wenkbrauwpotlood ? Verwijder verdwaalde haartjes met een pincet, maar let op dat je nooit de bovenkant van je wenkbrauwen epileert. Vind je het moeilijk om jouw wenkbrauwvorm te bepalen?


Probeer dan eens een sjabloon op je wenkbrauw. Op zoek naar een wenkbrauwpotlood , wenkbrauwgel of wenkbrauwpoeder? Keuze uit diverse merken, voor ieder budget. Met een wenkbrauwpotlood geef je je wenkbrauwen de juiste vorm en kleur. Maar hoe koop je eigenlijk de juiste kleur wenkbrauwpotlood ? Vaak is het zo dat donkere kleuren wenkbrauwpotloden je uitstraling harder maken.


Maar je wilt natuurlijk ook niet dat je een te licht wenkbrauwpotlood koopt, waardoor het geen effect heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts