maandag 2 oktober 2017

Kant en klare havermout

Bestel kanten mode bij OTTO. Maak het jezelf gemakkelijk en shop ontspannen bij OTTO. Hier vind je wat jij zoekt! We gaan door met onze serie ontbijtjes! Zijn jullie er al zat van?


Kant en klare havermout

Ik vond deze kant en klare bekers havermout bij de Albert Heijn. Je hoeft alleen nog maar water toe te voegen. Dit zou ideaal zijn voor mensen die graag onderweg hun ontbijt eten! Als je de pap zelf aanmaakt met halfvolle of magere melk en wat fruit, weet je wat je erin doet en houd je het lekker gezond. De meeste soorten kant-en - klare havermoutpap uit een beker of pak staan niet in de Schijf van Vijf, omdat er zout of te veel suiker is toegevoegd of omdat de pap is gemaakt van volle melk.


Beide producten bevatten authentieke ingrediënten zoals chocolade en cacaopoeder in de optie met chocoladesmaak en chiazaa gojibessen en perenpoeder in de optie Chia, goji en peer. Van de week heb ik een heerlijk kant-en - klaar ontbijt getest: overnight oats. Het is een klein bakje, vol met yoghurt, havermout en vruchten. Het valt mij op dat jullie allemaal zelf havermout maken.


Dit is natuurlijk ook vele malen beter en lekkerder nog. In de supermarkt zijn ook de potten te koop met kant en klare havermout te koop. Wat vinden jullie hiervan? Of wat zijn de nadelen hieraan? Als je kant-en-klare havermout eet die gezoet is met suiker is het per definitie niet gezond.


Meestal bevat die kant-en-klare havermout slechts de helft van de oorspronkelijk vezels die in haver zitten en worden er veel rotzooi aan toegevoegd om het vooral ‘lekker’ te maken. Vertalingen in context van kant-en-klare havermout in Nederlands-Frans van Reverso Context: Ja, het is kant-en-klare havermout. Ontdek op deze pagina het basisrecept voor klassieke porridge zien en met welke ingrediënten jij er een mooi feestje van kunt maken.


Onze kant-en - klare Porridge mixes zijn ideaal als je snel en gemakkelijk van heerlijke, biologische havermout wilt genieten. Draai nu de pannenkoek om en bak deze kant ook nog even. Je havermout pannenkoek is nu klaar ! Variëren met havermout pannenkoeken. Ga voor extra vitamines en bestrooi je pannenkoek met blauwe bessen en wat extra banaan.


Op instagram zie ik ze dagelijks voorbij komen, havermout ontbijtjes met fruit, noten en zaden. Ik at als kind al havermoutpap, mijn moeder kocht dat kant en klaar in van die bekers. Een havermout ontbijt is een goed begin van de dag, het vult goed en geeft je veel energie.


Ik eet het nu vaak als lunch. Doe in een grote ovenschaal de havermout , noten, zaden, zout en kaneel. Havermout is hip and happening! Meng dit goed met een lepel.


Laat in een pannetje de kokosolie smelten en giet de vloeibare kokosolie over de schaal met havermout. Voeg daar tevens de honing en het vanille extract ook toe. Kant en klaar pannenkoeken.


Wie heeft er een lekker idee? Omdat ik nog geen idee heb wat we morgen willen eten dacht ik dat ik die pannenkoeken wel klaar kon gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts