vrijdag 6 april 2018

Primark geurkaarsen

Bekijk ons unieke assortiment geurkaarsen. Meer geluksmomentjes in een gezellig huis! Maak van jouw huis jouw thuis. Ontdek ons unieke woonassortiment online. Laat je inspireren door het aanbod.

Shop jouw artikelen bij Wehkamp. Vind items binnen jouw budget. Eerst passen, later betalen. Het was nog nooit zo simpel om je zen te voelen dan met onze geweldige lijn kalmerende geurkaarsen (mindfulness, een makkie!) - van seizoenstoppers tot favorieten voor het hele jaar.


Mix en match voor een ongekend aroma dat je kamer sfeer geeft. De geurkaarsen zijn vrij groot, vierkantig van vorm en roze van kleur (er zijn uiteraard ook andere geuren en kleuren). De kaarsen hebben zo’n branduren en ruiken beide zeer zoet en subtiel, dus niet zo sterk als de geurstokjes.


Deze pin is ontdekt door Liz.

Cookies zijn bestanden die worden opgeslagen in je browser. Ze worden door de meeste websites. Primark vind ik een ware hel. Het lijkt wel of half Nederland altijd tegelijk met mij wil winkelen. Tussen de zweetoksels en plakkerige nekken met veel te grote tassen bij zich, baan je jezelf naar dat ene dingetje voor die vier euro’s.


Maar, dapper als ik ben, heb ik het getrotseerd. Omdat ik ze erg fijn vin wil ik ze graag met jullie delen. Waarom zijn ze fijn, welke geuren raad ik je aan, en hoeveel kosten ze?


Een paar kleine vragen die ik in dit artikel behandel. Zou het wat zijn voor die ene Euro per kaars? Ja, deze geurkaarsen kosten echt maar €- per stuk. Heb laatst een rode geurkaars gekocht bij de Big Bazar voor euro en hij ruikt heerlijk naar herfst en kaneel. Mijn vriend is er ook dol op!


Geurkaars in potje, zeezout en vanille. Amazing fashion, Amazing prices. Nog liever brand ik een geurkaars waarbij de kaarsen van Rituals toch wel favoriet zijn.

Ik heb een grote geurskaars in een mooi blikje meegenomen in de geur ‘White Fig’. Al onze geurkaarsen zijn paraffine-vrij en voorzien van een katoenen lont en een luxe combinatie van essentiële oliën. Of je nu kiest voor grote kaarsen, kleine kaarsen of waxinelichtjes, ze brengen allemaal een beetje meer rust en warmte in huis. Bij IKEA vind je geurkaarsen in diverse kleuren, maten, met of zonder glazen pot. Dat gaat lekker ruiken in huis!


Ja, ik vind dat er altijd een bepaalde geur bij kerst hoort zoals kaneel en dennengeuren. Om zonder kaneelstokjes en dennenappels in huis te leggen kun je ook een heerlijke geurkaars gebruiken. Lieve allemaal, vandaag deel ik deze roze primark kaars met jullie die ik ergens in de kast vond maar nog nooit had aangestoken totdat het met de kerstsfeer en de koud toch wel tijd werd om hem aan te steken. Dus hier is ie dan inclusief review!


In het najaar mag het allemaal wel weer wat gezelliger in huis worden gemaakt en de kaarsen mogen weer aangestoken worden. Ik ben er zeker van dat ook jij naar buiten komt met een fluffy kussen, een fleecedekentje, geurstokjes en geurkaarsen ! Grote kaars in blik, Madagascar. De kaarsen zijn in verschillende maten en prijzen te vinden, maar de variant die ik hier vandaag laat zien zit in een potje met een lief strikje erom.


Normaal vind ik dit soort artikelen niet zo interessant,. Ik ben dol op geurkaarsen en heb er dan ook al veel versleten. De leukste afdeling vind ik de kelder, waar alle hebbedingetjes te vinden zijn.


Hij kostte €per stuk en heeft branduren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts