vrijdag 16 november 2018

Gordijnen zelf maken stap voor stap

Vraag uw Gratis Kleurstalen aan. De gratis kleurstalen zijn met 1-werkdagen bij u thuis! Transformeer je Huis met onze grote selectie aan accessoires. Bespaar tot wel via kiesproduct.


Werk je in het onderwijs en zoek je nascholingsmogelijkheden? Stap voor stap uitleg om gordijnen te maken.

Je wilt immers niet dat je prachtige nieuwe gordijnen er slordig bijhangen…. Alle materialen voor het maken van de gordijnstoffen vind je in onze webshop bij sectie Fournituren. STAP 7: HANG JE ZELFGEMAAKTE GORDIJNEN OP. Nu komt het mooie moment dat je jouw gordijnen gaat ophangen. Maar let op: veiligheid eerst!


Wil je gordijnen voor de privacy? Zijn de gordijnen vooral decoratief? De gordijnen die ik in gedachten ha vond ik niet, dus ging ik zelf aan de slag. Heb je ze nodig om warmte binnen te houden?

Sign in to like videos, comment, and subscribe. Op de link hieronder kan je zien hoe je stap voor stap zelf je gordijnen kan maken. Wij laten u hier stap voor stap zien hoe u zelf een vouwgordijn met baleinen van een effen Inn Between stof kunt naaien.


Vouwgordijnen zelf maken Het zelf maken van vouwgordijnen is zeker mogelijk en hoeft niet al te moeilijk te zijn. De essentie zit hem vooral in het op de goede hoogte en recht stikken van de tunnels. U zult merken dat als u ons plan van aanpak volgt, het maken van uw eigen vouwgordijn makkelijker is dan u denkt. Update je huis met de nieuwste interieurtrends en nieuwe interieurdecoraties. Online bestellen – versandkostenfrei liefern lassen oder in der filiale abholen!


Zelf gordijnen maken = besparen én customizen. En als je er goed over nadenkt, zijn gordijnen in feite niet meer dan grote lappen stof. Met een beetje praktisch inzicht, een dosis creativiteit en enkele uren vrije tijd kun je makkelijk zelf je gordijnen maken. Vlinderplooi gordijnband en zelf gordijnen maken stap voor stap met betrekking tot moedigen jouw woondecoratie. Gordijnen kiezen en aanschaffen?


Kwantum biedt voor iedere woonwens gordijnen , maar ook vitrages en inbetweens. Deze producten worden vervolgens ook nog in verschillende kleuren, patronen en materialen op maat gemaakt. Een mooie soepel vallende stof.


Heel geschikt voor het maken van een vouwgordijn als je toch nog wat licht binnen wilt laten. Linnen: Dit materiaal is zeer sterk en leent zich uitstekend voor een vouwgordijn. Je interieur moet hier dus goed bij passen.

Het zelf maken van een vouwgordijn is dus niet alleen erg gemakkelijk en goedkoop: Je kunt ook nog eens zelf kiezen welke soort stof, kleur, welk dessin en welk materiaal je gebruikt, maar bovenal is het gewoon superleuk en niemand anders heeft het! Als voorbeeld: Één kant-en-klaar vouwgordijn kost per stuk al gauw € 300. Ik heb besloten om zelf overgordijnen te maken.


Stof is in huis, verduisteringsstof en vlieselineband ook. Toen ik de naaimachine kocht kreeg ik uitleg dat dit nodig was om gordijnen te maken. Nu ik er mee wil beginnen weet ik even niet goed waar te beginnen. Ik snap hoe ik de plooien moet stikken, maar waar laat ik dan de haakjes? Bent u van plan om zelf gordijnen te gaan maken.


Heeft u een naaimachine en de “Guts” om het te willen doen? Eigenlijk is het net als zingen, je moet eerst je mond openen. Of met lopen: het eerste been naar voren brengen.


Met naaien is het ook zo, bedenk wat je gaat doen en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts